>>kp.kp32@yahoo.com<< ياد خدا آرام بخش دلهاست اي خدا بي تو هيچ و پوچيم....باوووررررررررر کن.با سلام و درود بر همه عزيزان حس تنهايي به وبلاگ حس تنهايي من خوش آمديد اميدوارم كه با ديدن وبلاگ من لحظاتي خوبي داشته باشين با آرزوي موفقيت و سربلندي براي تک تک عزيزان دل امير دوستدار هميشگي شما امير براي ارتباط با من ميتوانيد بهم ایمیل بزنید با تشكر از همه عزيزان لطفا نظر يادتون نره ای خدا مگه نگفته بودی دیگه نمیزارم دلت بگیره چرا باز امشب دلم گرفته
 
دلگرفته ها با امیر
Yad Khoda Aram BaKhSh Del HaSt
 
 

ای خدا مگه نگفته بودی دیگه نمیزارم دلت بگیره چرا باز امشب دلم گرفته

دوستان میدونین از چه دلم گرفته دلم از گذشته گرفته دلم پره همش فکر آینده ام نمیدونم بعد 6 یا 7 سال دیگه چه جوری تشکیل خانواده بدم دلم گرفته از روز هایی تکراری همش روز شب میکنیم و شب رو روز دریغ از اینکه یه لحظه فکر کنیم و به خودمون بگیم واسه چی به این دنیا اومدیم دلم پره از این که تو این 21 سال واسه هیچ و پوچ زندگی کردم و به مردم و آدما خدمت کردم دریغ از این که چیزی ازشون بخام ولی همشون آخر سر بهم خیانت کردن و دلگیرم از اینکه هیکی منو دوست نداره هیکی منو به خاطر خودم نمیخاد هر کی با ما سلام علیک میکنه یا دست رفاقت میده یا آخر سر بهم خیانت میکنه یا ازم یه چیزی میخاد چرا چرا باید اینجوری باشه ای ای ای ای امان امان از این دنیایی نکبتی ای دنیا دلم پره از دستت امشب که این پست رو تو وبلاگم میزارم دلم میخاد رسوات کنم امشب میخام فقط بنویسم دردمو باز تازه کنم ولی حیف که دیگه رمقی تو این امیر نذاشتی هی خدا برس به دادم نمیمیریم هم خلاص شیم آخه اینم شد زندگی 21 سال رو با آه و افسوس سر کردیم خدایی بمیریم بهتر از اینه تو این 21 سال هیچی نبودیم دیگه از این به بعد با این وضع اوضاع جامعه چی میخام بشیم تو این دنیایی که ما توش زندگی میکنیم همه کارا شده دوزو کلک این واسه من یکی تجربه شده که هر کی به هر کی سلام میکنه یا به منافع شه یا نکته ضعفی پیش اون داره یا کارش پیش اون گیره و الا هیکی به هیکی یه سلام خشک خالی الکی هم نمیده این پست رو خود امیر با احساس دلشکستش مینویسه تا شاید کسایی که میان میخونن بفهمن و بدونن که این دردا هست امشب که این پست مینوشتم خدایی دلم پر بود داغونم از همه چه دیگه هیچ دل بستگی تو این دنیا ندارم که بخوام از دستش بدم امیدوارم که شما تک تک عزیزان از این پست من نهایت استفاده رو کرده باشین امیر نمیخاد شما هم مثله امیر وقتی که به سن 21 سالگی رسیدین بیاین این حرفایی منو دوباره بنویسین ایشالا تک تکتون از فرصت هایی که تو زندگیتون واستون پیش میاد نهایت استفاده رو بکنین و قدر تک تک ثانیه های زندگیتونو بدونین و لذت زندگی رو ببرین ما که هیچ لذتی تو این زندگیمون ندیدیم.هییییییی.



http://fars.tv/uploads/audio/NeNVtev3EYQrTZGLgBgj.mp3

نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت16:26---23 ارديبهشت 1391
سلام من تازه اومدم تو گروهتون. منم همین مشکل رو دارم هیچکی درکم نمیکنه تنهای تنهام

باران
ساعت23:37---28 دی 1390
سلام عکسای جالبی گذاشتی
چن تا رو با اجازه از وبت کش رفتم
امیدوارم که راضی باشی
میخواستم برم گفتم نامردیه بدون اجازه ...
موفق باشی
بای


دختره شاه پريون
ساعت0:13---23 آبان 1390
همه ما يه جورايي خسته ايم از زندگي از ادماي دور و اطرافمون حتي از اتفاقهاي تكراري كه توي زندگيمون مي افته ولي چاره اي نيست بايد منتظر يك اتفاق ناب بود تا همه چيز رو تغيير بده

hani
ساعت15:06---20 آبان 1390
امیر خیلی حالمو گرفتی منم دسته کمی از تو ندارم خیلی دلم میخواد باهات اشنا شم نترس من عینه دوره بریات نیستم منم دیگه خسته شدم خسته خسته خسته ..... با اهنگیم که رو وبت گذاشتی حسابی اشکمو در میاری منم یاده دردام میندازی .راستی نمیتونم id تو پیدا کنم کو پس ؟پاسخ:با سلام ممنون هانیه عزیز شما لطف کردین و به وبلاگ من باز سر زدی عزیزم نمیدونم چرا ایدی منو نتونستی پیدا کنی ایدی من هم بالایی وبلاگ در قالب یه نوشته حرکتی هست هم در پایین گوشه راست یه آرم یاهو هست رو اون کلیک میکردی ایدی من بالا میومد با این همه حال این ایدی بنده هست <<< m8ko >>>

M
ساعت7:44---20 آبان 1390
Slm azizam.webet kheili naze b mnm ye sari bez.n

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


اسم:آواره.............................. شهرت:سرگردان....................... شغل:گداي محبت...................... محكوميت:به دنيا آمدن................. خوراكم:غم.............................. دلم:خون................................. كوله بارم:حسرت....................... فريادم:سكوت........................... وطنم:غربت.............................. همدمم:تنهايي.......................... جرم:زندگي كردن........................

حرفهایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم و حرفهایی هست برای نگفتن؛ حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند و سرمایه ماورایی هر کس حرف هایی است که برای نگفتن دارد؛ حرفهایی که پاره های بودن آدمی اند و بیان نمی شوند مگر آنکه مخاطب خویش را بیابند...
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
1 خرداد 1393
4 دی 1391 7 آذر 1391 1 شهريور 1391 6 مرداد 1391 5 مرداد 1391 2 مرداد 1391 1 مرداد 1391 5 خرداد 1391 1 اسفند 1390 3 آذر 1390 5 آبان 1390 2 آبان 1390 1 آبان 1390 7 تير 1390 1 ارديبهشت 1390 6 فروردين 1390 5 فروردين 1390 46 شهريور 1389 33 مرداد 1389 32 مرداد 1389 4 آذر 1388
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان دلگرفته ها با امیر و آدرس hesetanhayi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 654
بازدید کل : 161611
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1



آپلود نامحدود عکس و فايل

آپلود عکس